OVOK-tukiyhdistys ry:n vuosikokous 23.3.2022 klo 20

Kategoriassa Yleinen

Koronarajoitusten vuoksi siirtynyt syyskokouksemme pidetään nyt yhdessä kevätkokouksen kanssa ke 23.3.2022 klo 20. Ilmoittautuminen kokoukseen: [email protected]. Vastauspostina saat kokousmateriaalin ja osoitteen Oulun keskustassa sijaitsevaan kokouspaikkaan.

Kokouksessa mm.

• valitaan uusi puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet
  • vahvistetaan vuoden 2021 toimintakertomus ja tilinpäätös

Jäsenmaksun maksaneena jäsenenä voit osallistua kokoukseen ja tulla päättämään vaikuttavan toimintamme perustasta. Mikäli et ole vielä jäsen, voit liittyä jäseneksi (ks. linkki). Mikäli 2021 jäsenmaksusi on maksamatta, voit hoitaa asian maksamalla 10 euroa tilille Oulun vastaanottokeskusten tukiyhdistys FI78 5744 7720 0693 71 (viitetekstiin nimi ja teksti: jäsenmaksu). Huom! vuoden 2022 jäsenmaksusta päätetään kokouksessa.

Materiaaliapumme ja kieliryhmämme tarvitsevat taloudellista tukea, jotta toimintaa voidaan turvata. Juuri nyt toiminnalle on valtavasti kysyntää. Lahjoitusten ja vapaaehtoistyön lisäksi voit auttaa liittymällä kannattavaksi jäseneksi. Vinkkaa tästä kaverillesikin!

Hae OVOK-tukiyhdistyksen jäseneksi – Oulun vastaanottokeskusten tukiyhdistys ry