OVOK-tukiyhdistyksen syyskokous 2022

Kategoriassa Yleinen

OVOK-tukiyhdistyksen syyskokous pidetään 12.12.2022 klo 19.00.

Sääntöjen mukaan “Yhdistyksen syyskokouksessa valitaan seuraavalle kalenterivuodelle puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet sekä yksi toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja. Syyskokouksessa vahvistetaan tulevalle kalenterivuodelle toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä päätetään jäsenmaksun suuruus.”

Jäsenmaksun maksaneena jäsenenä voit osallistua kokoukseen ja tulla päättämään toimintamme perustasta. Mikäli vuoden 2022 jäsenmaksusi on maksamatta, voit hoitaa asian maksamalla 10 euroa tilille OVOK-tukiyhdistys FI78 5744 7720 0693 71 (viitteeksi nimi ja teksti: jäsenmaksu)

Voit ilmoittautua kokoukseen [email protected]. Saat vastauspostina osoitteen Oulun keskustassa sijaitsevaan kokouspaikkaan.